1. Home
  2. Onze professionals
  3. Onze project consultants

Kelly

Project Consultant - Office

Expertise

Office & Business Support

Ervaring

Senior (+5 jaar ervaring)

Regio

Oost-Vlaanderen

Beschikbaarheid

Onmiddellijk

Introductie

Kelly is een heel klantgerichte, gemotiveerde, leergierige, gedreven teamplayer die beschikbaar is voor jullie project als Management Assistent, HR Officer, Office Manager, etc. Kelly heeft ruim 20 jaar ervaring in Office/Business Support. Deze ervaring omvat onderandere travel management, fleetmanagement, agendabeheer, aankoop kantoormateriaal, telefonie, voorbereiding paroll, onboarding nieuwe medewerkers, voorbereiding contracten, customer service, etc. Kelly beschikt over een heel goede talenkennis N/F/E.
 

Momenteel beschikbaar voor 5 dagen / week
 

Voorgaande projecten/ervaring:


HR Officer - Producent golfkarton

  • Verwerking en opvolging van sociale documenten: tijdskrediet, C4, ouderschapsverlof,...
  • Dagelijkse tijdsregistratie 
  • Maandelijkse loonadministratie in HORA (Liantis) 
  • Planning voor tijdelijke interimkrachten
  • On- en offboarding medewerkers voorbereiden en opvolgen 
  • Rondleiding potentiële interimkrachten
  • Vertaalopdrachten
  • Contactpersoon aan HR-balie voor arbeiders
  • E-mail en telefonie
  • Klassement



Management Assistant - Supply Chain Adviseur

  • Sales support voor de Sales Director; administratie, ingave nieuwe klanten/projecten in Navision
  • Klantencontact (telefonisch en e-mail)
  • HR: onthaal van nieuwe medewerkers, wagenparkbeheer, administratie jobbeurzen, doorgeven van prestaties aan Liantis 
  • Tijdsregistratie consultans opvolgen en verwerken voor de facturatie 
  • Agendabeheer
  • Aanvragen KMOP en chèques entreprises verwerken en opvolgen
  • Vertaalopdrachten
  • Organisatie interne en externe events, voor collega’s alsook klanten (vergaderruimte, catering,..) 
  • Marketing: beurzen administratief voorbereiden, social media (updates publieke website en LinkedIn) 
  • Beheer interne Sharepoint en economaat 
  • Interne communicatie
  • Bewerken van Powerpoint presentaties
  • Beheer facility (poetsdienst, onderhoud gebouw, afval, parking) 

 

Management Assistant - Technologiebedrijf

  • Travel Management voor 17 EMEA Managers van A tot Z (paspoort, visum, vluchten, hotels, restaurants, vervoer,...) 
  • Agendabeheer voor verschillende EMEA Managers
  • Organisatie van bedrijfsbezoeken en bedrijfsevents
  • Ondersteuning aankoopdienst: bestellingen opmaken en opvolgen in SAP
  • HR: tijdsregistratie verwerken en opvolgen (arbeiders)
  • Vertaalopdrachten voor verschillende afdelingen
  • Beheer interne SharePoint
  • E-mail en telefonie
  • Actief lid van WIN (Women in Neworking): organisatie van maandelijkse activiteiten voor de vrouwelijke werknemers (bedrijfsbezoeken, kookworkshops, bloemschikken, wandelingen,...)

Vaardigheden

(Project) ManagementBesluitvaardigheidCommercieelKlantgerichtMotiveren

Talen

Nederlands

Uitstekend

Frans

Zeer goed

Engels

Zeer goed

Vraag CV op