1. Home
  2. Onze professionals
  3. Onze project consultants

Laïd

Project Consultant - Office

Expertise

Office & Business Support

Ervaring

Medior (2-5 jaar ervaring)

Regio

Antwerpen

Beschikbaarheid

Onmiddellijk

Werkregime

Voltijds

Introductie

Laïd is zeer leergierig ingesteld, en kan zich op zeer korte tijd nieuwe materie eigen maken. Collega's ervaren hem als een heel behulpzaam en collegiaal persoon, die steeds vlot te werk gaat en sterk is in klantencontact. Laïd is beschikbaar voor jullie project en heeft ervaring in Management Support, Customer Service Support en in administratie. Laïd zijn talenkennis is heel sterk (N/F/E) en kan vlot switchen tussen de verschillende talen die hij machtig is. Tevens beschikt hij over een bachelor Office Management: Business Translation en Interpreting.
 

Momenteel beschikbaar voor 5 dagen / week
 

Voorgaande projecten/ervaring:


Management Assistant - Consultancy bedrijf / Big 4

  • Telefoniebeheer 
  • Agendabeheer en alle aanverwante taken: boeken van vergaderzalen, reizen, opzetten van conferenties, bestellen van catering, reserveren van restaurants… 
  • Document management: lay-out/reviewing in Excel, Word, Powerpoint, template clean up 
  • Helpen bij de organisatie van evenementen (studiegerelateerd, teamgerelateerd...) 
  • Invoeren van urenstaat en onkosten 
  • Set-up & organisatie van teambuilding events - Booking en follow-up van service tickets 
  • Webinar support 
  • Reisverzoeken opvolgen: vluchten, hotels, VISA/ESTA, taxi, shuttles,… 
  • Post en koerier service regelen
  • Set-up van videoconferences en zoom meetings

 

Unex Assistant - Coöperatieve vereniging van nationale postdiensten

  • Assisteren van het UNEX team bij de verschillende testings van nieuwe onderdelen en mogelijke bugs opsporen 
  • Verbeteringsvoorstellen doen 
  • Perform quality checks doen op data files en proactief mogelijke problemen detecteren 
  • Ondersteuning bieden aan de UNEX Contract Manager en het UNEX team bij ad hoc projecten 
  • Administratieve ondersteuning

 

Customer Service Medewerker - Uitgeverij

  • Instaan voor het opbouwen van een langetermijnrelatie met de klant en het streven naar klanttevredenheid 
  • Offertes opmaken 
  • Bestellingen verwerken 
  • Retours behandelen 
  • Het stellen van de nodige prioriteiten 
  • Het beantwoorden van inkomende telefoons en e-mails van klanten 
  • Klachtenbehandeling
  • Het verder helpen van klanten met bestellings- of facturatievragen

Vaardigheden

(Project) ManagementAnalytisch vermogenBesluitvaardigheidCoachingCommercieel

Talen

Arabisch

Zeer goed

Engels

Zeer goed

Frans

Zeer goed

Nederlands

Uitstekend

Vraag CV op