1. Home
  2. Onze professionals
  3. Onze project consultants

Stéphanie

Project Consultant - HR

Expertise

HR

Ervaring

Senior (+5 jaar ervaring)

Regio

Antwerpen

Beschikbaarheid

Onmiddellijk

Werkregime

4/5

Introductie

Stéphanie is een spontane, communicatie dame en een échte vastbijter. Kwaliteit primeert voor haar en bereikt zij door haar takenpakket correct en nauwkeurig uit te voeren. Stéphanie heeft 10 jaar ervaring in HR als HR Payroll Officer, HR Generalist, etc. Deze ervaring omvat onderandere payroll van A tot Z voor bedienden en arbeiders, personeelsadministratie, comp & ben, werving & selectie, andere HR gerelateerde vraagstukken, fleetmanagement, ondersteuning HR Business Partners. Stéphanie beschikt over een Master in de Psychologie. Alsook beschikt zij over een heel goede talenkennis N/F/E.
 

Momenteel beschikbaar voor  4.5 dagen / week
 

Voorgaande projecten/ervaring:


HR Service Officer - Telecomprovider

  • Volledige payroll van A tot Z 
  • Berekening decemberafrekening, vakantiegeld
  • Comp & Ben; groeps- en hospitalisatieverzekering, FIP
  • Fleetmanagement
  • Contractopmaak
  • HR gerelateerde vragen 
  • Ondersteuning HR BP’s

 

HR Service Officer Business Partner - Producent motorolie

  • Volledige payroll van A tot Z arbeiders en bedienden 
  • Comp & Ben – groeps/hospitalisatieverzekering, FIP
  • Opstart Protime 
  • Rapportering ondernemingsraad 
  • Alle HR gerelateerde vragen 
  • Ondersteuning interne HR medewerkers

 

Team Coördinator Payroll Services - Sociaal Secretariaat

  • Aansturen klantenadviseurs Zorgsector 
  • Ondersteunen van de kantoormanager betreffende de kantoororganisatie
  • Opvolgen wetgeving omtrent de non-profitsector
  • Ondersteunen klantenadviseurs
  • Maandelijkse loonberekening van onze zorgklanten 
    • rusthuizen, kinderdagverblijven, maatwerkbedrijven, dienstenchequebedrijven, … ) 
    • Berekenen vakantierechten 
    • Adviseren van de klant bij sociaaljuridische vraagstukken 
    • Contacten met externe instanties, RSZ, mutualiteiten, …

 

HR Assistant - Technologiebedrijf 

  • Personeelsadministratie arbeiders
  • Sociale documenten bijhouden (berekening afwezigheden, vakantiedagen, …)
  • Verantwoordelijke groeps- en hospitalisatieverzekeringen 
  • Berekenen van prestaties en verwerking in intern ERP pakket in samenwerking met Attentia als sociaal secretariaat
  • Opstellen arbeidsovereenkomsten arbeiders
  •  Introductie nieuwe medewerkers
  • Referentiepersoon voor vragen van personeelsleden over sociale/sociaaljuridische vragen
  • Voorbereiding sociale aangiftes
  • Correspondentie met uitzendkantoren en interimkantoren
  • Controle prestaties en facturatie
  • Organiseren en plannen van opleidingen voor arbeiders en bedienden 
  • Werving arbeiders

 

Payroll & Service Officer - HR Bedrijf

  • Opmaak contracten (van tijdelijke tot vaste in dienst name)
  • Aangifte arbeidsongevallen 
  • Opmaak sociale documenten 
  • Communicatie met mutualiteiten, vakbonden, …
  • Aanspreekpunt voor Franstalige en Nederlandstalige kantoren dit betreffende sociale wetgeving, planning, contracten, …
  • Wekelijkse verloning van de werknemers die vielen onder de dienstencheques
  • Controle planning 
  • Verwerken van papieren en elektronische dienstencheques
  • Debiteurenbeheer

 

HR Consultant - HR Bedrijf

  • Matchen van kandidaten met de juiste vacature
  • Commercieel werk: prospectie van bedrijven, op zoek gaan naar nieuwe klanten en opportuniteiten
  • Screening kandidaten
  • Contractopmaak
  • Payroll van de uitzendkrachten
  • Sociale documenten in orde brengen 
  • Contact met HR managers via mail, telefoon, bezoeken,…

Vaardigheden

BesluitvaardigheidCompetentiesFlexibiliteitGedrevenheidInitiatief

Talen

Nederlands

Uitstekend

Engels

Zeer goed

Frans

Goed

Vraag CV op