1. Home
  2. Onze professionals
  3. Onze project consultants

Nathalie

Project Consultant - HR & Office

Expertise

HR

Ervaring

Senior (+5 jaar ervaring)

Regio

Oost-Vlaanderen

Beschikbaarheid

Onmiddellijk

Introductie

Nathalie is een sterk communicatief, hands-on en empathisch Project Consultant met reeds 26 jaar ervaring binnen HR & Office/Business Support. Zo kan ze ingezet worden voor jullie project als Management Assistant, Personal Assistant, HR generalist, HR BP, Medewerker Personeelszaken, Customer Service Medewerker,... 
Nathalie heeft kennis van Soft & Hard HR: payroll van A tot Z, rekrutering van A tot Z, coachings, opvolging sociale wetgeving, optimalisaties personeelsbeleid, etc. Het MS Office pakket en software zoals AS400, SAP, Eblox, Geodynamics en Plenion kennen geen geheimen voor Nathalie. Kortom Nathalie is een zeer all-round profiel met kennis van zaken. Daarnaast heeft Nathalie uitstekende kennis van het Nederlands en goede kennis van het Engels

 

Momenteel beschikbaar voor 2 dagen/ week

 

Voorgaande projecten/ervaring: 

 

HR Advisor - bedrijf gespecialiseerd in hijsen en transporteren 

  • Aansturing en correcte verwerking van de Payroll in België 
  • Adviseren van het managementteam
  • In samenwerking met het Managementteam en HR-team Benelux optimaliseren van het personeelsbeleid
  • Beleid actualiseren naar huidige wet- en regelgeving
  • Werving & Selectie (searchen, vacatures posten, screeningsgesprekken, jobbeurzen, testings afnemen,...) 
  • Loonvoorstellen, opmaak contracten, opstart medewerkers 
  • Aanspreekpunt voor alles mbt arbeidsvoorwaarden en processen, sociale wetgeving, overuren, documenten etc.
  • Coaching, loopbaanbegeleiding, functioneringsgesprekken, verzuimbegeleiding, …
  • Opstarten sociale verkiezingen 
  • Assistentie aan de Externe Veiligheidsadviseur voor audits, voorbereiden VGWM, legal scan in samenwerking met SD Worx 
  • Opstart loonhuis Arbeiders

 

Management Assistant - automotive / technologiebedrijf / ...

  • Allround administratie
  • Backoffice Sales
  • Reizen boeken
  • Telefonie / Mails
  • Payroll 
  • Tijdsregistratie 
  • Werving & Selectie / Opstart nieuwe werknemers / opvolging ziekte en verlof 
  • Contacten met sociaal secretariaat 
  • Contracten opmaken
  • Facturatie 
  • Aanvragen van Visa (China / India) 
  • Opmaken van werkorders voor ingenieurs 
  • Local IT

 

Vaardigheden

BesluitvaardigheidCoachingInitiatiefKennis - Payrolling Kennis - Personeelsbeheer   Kennis - AS400 Kennis - SAP Sturen/delegerenTeamplayer

Talen

Nederlands

Uitstekend

Engels

Zeer goed

Frans

Goed

Duits

Goed

Vraag CV op